Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 22 Jul 2024 12:13:59 +0300

Tere!

Haapsalu Linnavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/08989 
aadressile Lääne maakond, Haapsalu linn, Uuemõisa alevik, Tallinna mnt 79 
(Ärihoone) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: mitteeluhoone riigimaantee ääres

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27053588>  (menetlus nr: 
441319), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 01.08.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Haapsalu Linnavalitsus) või menetleja (TÕNU TAMMESALU) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister